Wicked Wildfire | Read-A-Thon | Shrnutí

července 26, 2014

Den: #1-10

Přečteno:
- Z hrobu - Jeaniene Frost
- Kostnice - Aleš Svoboda
- Romeo, Julie a tma - Jan Otčenášek
- Dobrý proti severáku - Daniel Glattauer
- Proroctví - Josephine Angelini
Celkový počet stran: 1118

Mám za sebou další knižní maraton a musím říci, že jsem toho stihla dosti. U toho minulého, jen týdenního, jsem stihla tak asi 2 knihy. Tentokrát jsem stihla přečíst knih pět, z toho 4 recenzáky. Recenzáky se doma teďka kupí ve velkém množství, takže jsem ráda, že jsem s nimi kapánek pohla. Kromě toho jsem si dala re-reading Romea, Julie a tmy, který jsem už dlouho plánovala. Někomu se to může zdát málo, ale když si k tomu připočtu, že skoro každý den chodím na brigádu a byla jsem na knižním srazu, tak si myslím, že jsem do toho dala maximum. A co vy? Jak jste si v maratonu vedli? 

You Might Also Like

0 komentářů