Ilustrace v knihách | Pán prstenů

července 05, 2014

Moc se mi líbil článek o ilustracích u Verunky, tak jsem se nechala inspirovat a vytvořila svůj vlastní. Postupně bych se chtěla ráda věnovat všem svým oblíbeným knihám a sériím, které mají ilustrace či mapy.

Pán prstenů, trilogie o které se dá v klidu říci, že ji každý zná. Celá série se dočkala hned několika vydání a i u nás si můžeme vybrat z velkého množství. Obyčejné černé obálky, filmová vydání nebo ta ilustrovaná. Já osobně vlastním vydání od nakladatelství Mladá fronta, které se může pyšnit ilustracemi od malíře Alana Leeho. A proč je tento ilustrátor tak zajímavý? Je to hlavně tím, že pomáhal vizuálně ztvárnit Tolkienův svět během filmového natáčení slavné trilogie. 






You Might Also Like

4 komentářů

  1. taky jsem tohle vydaní měl :)
    nakonec jsem ale neodolal tomu krásnému boxu z Arga, je takové luxusnější :D každopádně ilustrace od Alana Leeho jsou vážně skvělé

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, já mám taky Pána prstenů i Hobita v ilustrovaném vydání, ale od Arga z roku, tuším 2007. :-) A zrovna teď čtu Návrat krále, a zrovna jsem tam viděla tu samou ilustraci Aragorna a Éowyn. :-)

    OdpovědětVymazat