#divergentniduben | #2 Rezistence

dubna 30, 2014

Český název: Rezistence
Originální název: Insurgent
Autor: Veronica Roth
Série: Divergence 2
Počet stran: 352
Nakladatelství: CooBoo

Na re-reading Rezistence jsem dosti těšila. Musím totiž přiznat, že jsem si ale vůbec nepamatovala, co se v té knize stalo. Proto byla Rezistence nutnou četbou před Aliancí, kterou jsem dneska stihla přečíst v rekordním čase, aspoň pro mě. Recenze bude ale nejspíš až zítra.

Pravda, jako divoké zvíře, je tak silná, že se nenechá uvěznit v kleci.

Rezistence se mi ale četla parádně. Mnohem lépe jak poprvé a překvapivě mnohem rychleji než Divergence. Nevím, proč to tak bylo. Možná tím, že jsem na tu knihu opravdu těšila. Příběh byl trochu jiný a možná i trochu slabší jak u jedničky, ale i tak se kniha četla rychle, lehce, příběh byl zajímavý a nechyběla v něm akce a překvapení.

Teprve v té chvíli mi dojde, že výcvik v Neohroženosti mě naučil jednu důležitou věc: vydržet.

Charaktery hlavních postav se v průběhu děje hodně vyvinuly. Někdy k lepšímu, někdy k horšímu. Tris mě chvílemi vytáčela, pak mě zase chvílemi vytáčel Čtyřka. Bylo to většinou ale jen kvůli blbostem. Co mě ale v tomto díle na nich nejvíce iritovalo, byli jejich neustálé hádky. Chápu, že situace nebyla nejlehčí, že měli na jednu stranu spoustu problémů apod, ale mě to tak nebavilo číst o tom, jak na sebe štěkají. Naštěstí toho v knize není moc.

Přes to všechno je Rezistence dobrý díl. V průběhu čtení jsem si často všímala věcí, které se mi nezdály důležité a třeba byli a hlavně jsem si připomněla závěr, který je tak trochu překvapující. Jak jsem už psala, kniha se četla opravdu rychle, celkově jsem jí věnovala jenom pár hodin a podle mě má tento díl nejlepší obálku z celé trilogie.

Čteno poprvé: 20. října 2012
Čteno podruhé: 30. dubna 2014
Hodnocení před re-readingem: 4/5
Hodnocení po re-readingu: 4/5
Recenze: Zde

You Might Also Like

0 komentářů