Game of Thrones - 4. série se blíží

února 27, 2014

Už je to čtvrtý rok, co netrpělivě očekávám příchod dubna. A proč? Protože HBO má čuch na skvělé projekty a protože se rozhodli převést geniální fantasy sérii na televizní obrazovky. A jelikož do premiéry čtvrté řady Game of thrones zbývá ještě pár neděl, tak si čekání můžeme zpříjemnit oficiálním plakátem k chystané řadě nebo úžasnými trailery. Upřímně jsem dosti ráda, že mám přečtené všechny díly, protože kdybych nevěděla, co se bude dít, tak se z toho snad zblázním. Na letošek plánuju i re-reading, ale to vidím až tak někdy v létě. 

All men must die.




You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jůůůůů já se tak těšíííímm :D (snažím se plně vyjádřit své nadšení). Na youtube odebírám oficiální chanel GoT a všechny trailery znám už z paměti :) A já se musím přiznat, že jsme četla jen půlku jedné knihy, protože prostě jsem hrozná a pak bych každému musela říkat spoilery.

    OdpovědětVymazat