Knihy měsíce - Září 2013

listopadu 20, 2013


Září byl ve znamení 17 knih. 

Nejlepší kniha
Jsem zlomená(Roztříštěná 2) - Tahereh Mafi
Tady byla trochu těžší volba, protože jsem se rozhodovala mezi Jménem větru a Jsem zlomená. Nakonec zvítězila Zlomená, protože ta kniha byla opravdu skvělá, dobře se četla, děj byl strhující a napínavý od začátku do konce. Vůbec si nedokážu představit, co nás čeká v posledním třetím díle.
Recenze





Nejslabší kniha
V is for Virgin - Kelly Oram
Vybrat knihu, která mi přišla nejslabší, bylo tentokrát těžší. Většinou se mi podařilo číst knihy, které mě hodně bavili. Sice Krásná katastrofa mě moc neuchvátila, ale zase mezi slabší ji nepovažuju. Proto padla volba na příběh dívky, která svým panenstvím bojuje za své přesvědčení.
Recenze




Největší překvapení
Jméno větru 1,2 (Kronika královraha 1) - Patrick Rothfuss
Na tuhle knihu jsem se už chystala dlouho a byla opravdovým překvapením. Úžasná epická fantasy, která zatím neoplývá rozsáhlými bitvami, spíše se zaměřuje na osudy jednoho talentovaného chlapce. Další naprosto strhující kniha. Druhý díl už mám rozečtený, tak jsem zvědavá, co se bude dít dál.
Recenze





Největší zklamání
Krásná katastrofa (Krásná 1) - Jamie McGuire
Tahle kniha ve mě vyvolává divné pocity. Je neuvěřitelné množství čtenářů, kteří Katastrofu vynáší do nebes. Mě celkově kniha přišla divná a doslova jsem nadskakovala nad hloupostí obou hrdinů. To se mi stává málokdy, aby mě byli oba hrdinové nesympatičtí.
Recenze




Nejvtipnější kniha
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (Harry Potter 3) - J.K. Rowling
Jiná kniha se vybrat nedala. Podzimní re-reading, který už zdařile dokončuju mi připomněl, proč miluju tuto geniální sérii a proč je pro mě Vězeň ten nejlepší díl, jaký J.K. Rowling napsala.
Recenze





Nejnudnější kniha
Padesát odstínů svobody (Padesát odstínů šedi 3) - E. L. James
Co dodat, dalo se to docela čekat. Tuto sérii jsem si nikdy moc neoblíbila a dočetla jsem ji už jen ze setrvačnosti, protože nemám ráda rozečtené série. Chápu, že lidi tuto trilogii milují, bohužel u mě se ale moc neuchytila. Na blížící se filmové zpracování jsem ale neskutečně zvědavá.
Recenze





Nejhezčí obálka
Elixír (Elixír 1) - Alma Katsu
Tady nebylo co vybírat, Elixír má totiž opravdu nádhernou obálku. Musím taky říci, že české vydání má dokonce více povedenější, než má originál. Podle mě více vystihuje podstatu příběhu.
Recenze





Nejhorší obálka
Jako v pavučině - Cat Clarke
V této kategorii jsem se také dlouho nerozmýšlela. Kniha Jako v pavučině má v českém vydání opravdu nudnou a nic neříkající obálku. Naštěstí ale ukrývá zajímavý příběh o dívce, která chtěla spáchat sebevraždu, ale než se k tomu dostala, byla unesena.
Recenze






A tady všechny přečtené knihy:





You Might Also Like

0 komentářů