Knihy měsíce - Říjen 2013

listopadu 21, 2013


Říjen byl poněkud chudší měsíc. Přečetla jsem jen 9 knih.

Nejlepší kniha
První zpovědnice (Meč pravdy 0) - Terry Goodkind
Tady nebylo co vybírat, protože to bylo jasný. Na nové knihy Terryho Goodkinda se těším víc jak na Ježíška a tento díl byl fakt povedený. Dějově kniha zachází několik stovek let před Prvním čarodějovým pravidlem a vysvětluje spoustu zajímavostí ze světa meče pravdy, především vznik legendárních zpovědnic.




Nejslabší kniha
Carrie - Stephen King
Ne že by Carrie byla špatná kniha, ale asi jsem čekala něco víc. Beru ale v potaz, že se jedná o vůbec první knihu mistra hororu. Carrie byla zajímavá kniha a určitě si přečtu i další knihy tohoto autora. Nejvíce mám zatím spadeno na sérii Temná věž.





Největší překvapení
Ve znamení Štíra - Maggie Stiefvater
Od Maggie Stiefvater to byla pro mě první kniha a překvapilo mě, jak zajímavě a poutavě autorka píše. Příběh není náročný a spíše se zaměřuje na lidské city než na dějovou stránku. Autorka mě dosti navnadila a určitě se časem vrhnu na její proslulou trilogii.




Největší zklamání
Rebelové věčnosti - Gerd Ruebenstrunk
Od Rebelů jsem nic moc nečekala. O knize se zase moc nepsalo, ale i přesto, že měla zajímavý děj, nedočkala jsem se toho, co jsem asi čekala. 






Nejvtipnější kniha
Indigové kouzlo (Pokrevní pouta 3) - Richelle Mead
I já jsem podlehla kouzlu Richelle Mead a s napětím očekávám další její novou knihu. Indigové kouzlo mě z Pokrevních pout asi bavilo nejvíce. Ústřední dvojice a její popichování mě pokaždý nutí se hlasitě smát a uculovat. Takže...kde je další díl??





Nejnudnější kniha
Krásné zlo - Rebecca James
Námět Krásného zla je povedený a zajímavý, ale asi ne dokonale zpracovaný. Možná to bylo překladem nebo stylem, jak autorka píše, ale kniha mě tak nezaujala, jako knihy tématicky podobné.





Nejhezčí obálka
První zpovědnice (Meč pravdy 0) - Terry Goodkind
Nové vydání série Meč pravdy má opravdu podařené obálky. Nový díl není vyjímkou. Na přední straně je pravdědopobně zachycena podoba první zpovědnice Magdy.






Nejhorší obálka
Rebelové věčnosti - Gerd Ruebenstrunk
Ne že by obálka Rebelů byla něco strašného, ale vůbec se mi nehodí k příběhu. Představovala bych si nějakou jinou. I když musím přiznat, že obálky série Pokrevní pouta taky nejsou moc vydařené.







A tady všechny přečtené knihy:



You Might Also Like

0 komentářů