Recenze: Fallen too Far

Počet stran: 188
Nakladatelství: Abbi Glines

Anotace: Chtít to, co nesmíte mít…
Je jí jenom devatenáct.
Je to dcera jeho nového nevlastního otce.
Ještě stále je naivní a nevinná, protože poslední tři roky trávila starostí o nemocnou matku.
Pro čtyřiadvacetiletého Rushe Finlaye je tím jediným, co je pro něj tabu. Peníze jeho slavného otce, zoufalá snaha jeho matky získat jeho lásku a jeho šarm jsou tři hlavní důvody, proč mu nikdo nikdy neřekl ne.
Blaire Wynn opustila svůj malý domek v Alabamě po té, co její matka zemřela, aby se přestěhovala ke svému otci a jeho nové ženě do jejich rozlehlého domu na pláži podél floridského pobřeží. Není připravená na změnu životního stylu a je jí jasné, že do tohohle světa nikdy nezapadne. A pak je tu její sexy nevlastní bratr, s nímž ji její otec nechá, zatímco se svou manželkou uteče do Paříže. Rush je rozmazlený stejnou měrou jako je úžasný. Navíc se jí dostává pod kůži. Ví, že pro ni není dobrý a že by jí nikdy nebyl věrný. Je divoký a má tajemství, o kterých Blaire tuší, že je nikdy neodhalí… ale i když tohle všechno ví…
…možná mu Blaire už dávno propadla a není cesty zpět.

---

Too Far je druhá série od Abbi Glines, kterou čtu. Poprvé jsem se s touto oblíbenou autorkou setkala u série Existence, ale vůbec mě nezaujala. Příběh mi přišel nudný, nezajímavý a hlavní postavy byli dosti otravné. O Too Far jsem četla na pár svých oblíbených blogů a poměrně dosti lidí ji hodnotí kladně. Tak jsem to teda zkusila..

Celý příběh se točí kolem devatenáctileté Blair, která poté, co ji  zemřela matka na rakovinu, šla vyhledat svého otce. Její otec je totiž jediná rodina, která ji zbyla. Kdysi měla sestru dvojče, ale právě vinou jejího otce o ni přišla a to byl také důvod, proč je před dávnými lety opustil. Blair nezbylo nic, jen kufr, náklaďák a spousta smutných vzpomínek.

Blair se proto vydá k otcově nové rodině, plné přepychu a peněz. Najde pouze obrovský dům a nevlastního bratra Rushe. Otec se svou novou manželkou totiž odjel do Paříže a o nebohou Blair se vůbec nestará. Blair se totálně zhroutí už tak dost ubohý život a proto ji Rush nabídne na měsíc přespání, aby si mohla v klidu sehnat práci a hledat vlastní byt. Blair nabídku přijme a tím se rozjede řada událostí, která změní jejich život.

Kniha je od začátku do konce předvídatelná a neskutečně plná klišoidních scén. Pokud nejste nároční čtenáři a občas chcete totálně vypnout a nepřemýšlet, tak se tahle kniha bude hodit. Protože u této knihy bych nedoporučila moc pitvat děj nebo jednotlivé postavy.

Blair je od začátku úplně naivní a chvílemi i hloupá holka, která dosti prožila a ztratila. Někdy si dosti protiřečí a její zaujatost Rushem je až fanatická. Trochu mi připomínala Bellu ze Stmívání. Rush je zase typický drzý a namachrovaný kluk, který zdědil miliony, díky otci hudebníkovi. Přiznám se ale, že mi ale vůbec nesedl a jeho chování mi někdy přišlo úplně na palici.

Fallen too far je sice neoriginální, ale jednoduchá četba, nad kterou strávíte dvě tři hodinky. Příběh je prodchnut tajemstvím, které je pak v závěru odhaleno a musím uznat, že pointa byla hodně zajímavá. A kdo má rád trochu žhavějších a sprostějších scén, tak si přijde také na své.