Třicetidenní knihobraní #8

června 15, 2013


Třicetidenní knihobraní - to je projekt, který vymyslela VeEee. Na celý měsíc červen je připraveno 15 témat a podle jednotlivých názvů témat budu představovat jednu knihu. Podrobnosti o projektu najdete na stránkách

8. Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

Kterou knihu z vaší knihovničky se vám prostě nedaří dočíst, ať se snažíte sebevíc?

Pro mě osobně, je kniha, kterou nemůžu dočíst do konce, překvapením. Miluju totiž sérii Píseň ledu a ohně a každý díl je naprosto skvělý. Před rokem vyšel v českém překladu díl pátý a to Tanec s draky. Knížku jsem začala číst někdy v létě a skončila jsem někde na straně 900. Pak ale začal školní rok a já jsem odjela do Brna. Chtěla jsem pak knihu dočíst, až pojedu na víkend domů, ale dodnes jsem se ke knize nedohrabala! Naštěstí plánuju v nejbližší době re-reading celé série, tak snad už těch poslední 300 stran dočtu. :)



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mne stačí seriál 8D Z knižiek by som vedela dopredu prekvapká...už dokonca niektoré aj viem 8P
    Asi by ma knihy nebavili, keďže sú také hrubé, nemám chuť sa do nich púšťať.

    OdpovědětVymazat