Knižní chvilky 6

května 17, 2013

Po dlouhý době se zase vracím ke knižním chvilkám. V poslední době mám hrozný fofry, učím se na zkoušky, píšu bakalářku a snažím se číst a číst a číst. Navíc na blogu probíhala soutěž Májový hop. Vítěze zveřejním během zítřejšího dne a vymyslela jsem si zajímavý způsob určení vítěze. Dále pak v nejbližší době zveřejním další soutěž, protože jsem dostala od Fragmentu velký balíček knih. Jinak jsem v poslední době přečetla dvě novely k sérii Škola noci. Recenze už jsou na blogu.

Knihy mají hodně povedený kresby. Kreslení mě dříve hodně bavilo a tyhle černobílé jsou velmi pěkné. 


A na závěr - moje bakalářka. Dneska jsem si byla pro desky a vypadá to hodně dobře. Za týden je oficiální odevzdání a ten den fakt vyhlížím, protože pak budu mít už klid a více času na svoje koníčky a zábavu. 

You Might Also Like

0 komentářů